Taka rozkmina co do Electry EFI. Często można się spotkać z zapisem Royal Enfield Electra E5&G5, czasami też Royal Enfield Bullet E5&G5. W zasadzie, to jest ten sam model produkowany w latach 2008-2012, tyle że G5 to wersja dla USA, a E5 to Europa. Różnica miedzy nimi jest kosmetyczna, inny przedni błotnik i schematy malowania. W wersji Deluxe, oba wyglądają tak samo, z chromowanymi błotnikami, zbiornikiem, obudową sprzęgła, choć kiedyś widziałem E5 DL z płytkim błotnikiem. Jak widać silnik w E5 i G5 z wyglądu jest nieco inny od późniejszych w C5 i B5. Zmiany wyłącznie kosmetyczne, mające na celu nadać silnikowi UCE bardziej klasyczny wygląd. Do porównania jeszcze poprzednik RE Bullet Electra X z silnikiem AVL, z E5 różnią się tylko silnikiem, cała reszta jest taka sama.
No comments:
Post a Comment